Bestelinfo


Alle info over GPS trackers bestellen, betalen & retourneren


Bestellen GPS trackers & accessoires

Onze GPS trackers zijn voor veel doeleinden geschikt, bijv. het volgen van personen, voertuigen of beveiliging van objecten. Denk aan huisdieren, scooter, auto, bestelwagen, oldtimer, camper, caravan of boot. De mogelijkheden zijn oneindig. We hebben speciale trackers voor de auto, voertuigen, aanhanger en huisdieren.

  • Plaats het gewenste artikel(en) in het winkelwagentje. Heb je alle HowdoIfindmy artikelen van je keuze in het winkelwagentje gelegd? Ga dan naar het winkelwagentje rechts bovenaan de pagina. Hier kun je desgewenst nog het soort en aantal artikelen wijzigen. Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop 'bestelling afronden'.
  • Wanneer je voor het eerst bestelt, dan kun je ervoor kiezen om eenvoudig een account aan te maken. Uiteraard is bestellen zonder account ook mogelijk.
  • Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heb je al een HowdoIfindmy account? Log dan in met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft je gegevens niet opnieuw in te voeren.
  • Als je een order plaatst, ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden voor online winkelen.

Bestelling volgen

Direct na het plaatsten van je bestelling ontvang je een orderbevestiging via e-mail. Wanneer je bestelling verzonden wordt ontvang je nog een berichtje met een track & trace nummer waarmee je het pakket precies kunt volgen. Tijdens het bestelproces kan je nog producten verwijderen of toevoegen. Wanneer de order eenmaal geplaatst is, kan je geen onlinr wijzigingen meer doorvoeren; de artikelen zitten dan al in het leveringstraject. Wel kun je contact met ons opnemen om te kijken of we de levering nog kunnen onderscheppen.

Veilig bestellen

Kijk bij het ingeven van persoonlijke gegevens of je je op een beveiligde pagina bevindt. Het webadres begint dan met https. Wij adviseren je om niet zomaar aan iemand je wachtwoord of andere gegevens betreffende jouw account af te geven aan iemand. Wees alert op Phishing. Phishing betekent dat criminelen e-mails versturen, zogenaamd uit naam van HowdoIfindmy waarin ze naar jouw persoonlijke (inlog)gegevens vragen. Wij zullen hier nooit via e-mail naar vragen. Geef je gegevens dus nooit op als je niet zeker bent van de afzender.

Privacy

Wij respecteren alle persoonlijke gegevens die wij ontvangen op deze site. E-mailadressen en andere persoonsgegevens die wij ontvangen, gebruiken wij alleen intern voor een correcte afhandeling van de bestelling. Wij gebruiken de e-mailadressen alleen om e-mails over gelijksoortige producten te verzenden, je kunt je op elk moment hiervoor uitschrijven door de link in de e-mail of ons contactformulier aan te klikken. Ons volledige privacy statement kun je hier lezen.


Verzenden GPS trackers

HowdoIfindmy brengt geen verzendkosten in rekening binnen Nederland en België.

Onze GPS trackers worden verzonden door PostNL. Je kunt de bestelling laten bezorgen op een adres naar keuze, zoals je eigen adres of bijvoorbeeld een werkadres als dat beter uit komt.

Daarnaast is het in Nederland ook mogelijk het pakketje naar een PostNL servicepunt te laten versturen, zodat je het pakketje kunt ophalen wanneer dit uitkomt. Met ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland zit er altijd een in de buurt, onder andere bij Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Vergeet bij het afhalen niet je identificatiebewijs mee te nemen.

In de checkout kun je een keuze maken of je de bestelling liever laat thuisbezorgen of op welke locatie je het pakket graag wil ophalen. Zodra het pakket voor je klaarligt bij het gekozen PostNL servicepunt krijg je een berichtje.

Bestellingen worden doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen verzonden. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je van ons een e-mail. Dit bericht bevat een track & trace nummer waarmee je het pakket precies kunt volgen. Houd er wel rekening mee dat de link vaak pas ’s avonds werkt, omdat dan het pakket gescand en verwerkt is door PostNL.Normaal gesproken zal PostNL het pakket de volgende dag bezorgen, maar HowdoIfindmy streeft naar een maximale bezorgtijd van 7 werkdagen.

Op zaterdag, zondag en feestdagen kunnen we geen pakketten afgeven bij PostNL. Het pakket wordt dan de eerstvolgende werkdag verwerkt en zal een dag later afgeleverd worden.

Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorging, zal PostNL proberen het pakket bij de buren af te leveren. Mocht dat niet lukken, dan doet PostNL de volgende dag nog een bezorgpoging. Hierna is het pakket af te halen op een postkantoor bij jou in de buurt. Hiervan ontvang je bericht in je brievenbus. Vergeet bij het afhalen van je pakketje niet je identificatiebewijs mee te nemen.

Bezorgen buiten Nederland:

Zendingen naar België zijn gratis; de eventuele retourzending is voor eigen rekening. Onze ervaring is dat het pakket er ongeveer twee dagen over doet. Woon je buiten Nederland of België, neem dan eerst even contact met ons op mocht je een bestelling will plaatsen.


Betalen

Alle HowdoIfindmy prijzen zijn inclusief BTW.

Betalingen lopen via het beveiligde platform van Sisow, Afterpay of Paypal. We bieden de mogelijkheid te betalen via:

iDeal (Nederland)

- je betaalt dan veilig via je eigen bank;

MisterCash (België)

- veilig betalen via je eigen bank;

Sofortbanking (direct e-bankieren)

- je betaalt dan veilig via je eigen bank. Sofortbanking voldoet aan de hoge veiligheidsnormen van het online banking en beschikt over een door de TÜV-geteste bescherming van persoonsgegevens. Je hoeft zich niet te registreren en je hebt ook geen creditcard nodig. Je betaalt eenvoudig, veilig en snel direct via je online-bankrekening;

Vooruit betalen per bankoverschrijving

- bankoverschrijvingen verlopen via onze payment provider Sisow. Als je ervoor kiest per bankoverschrijving te betalen ontvang je een email van Sisow met instructies hoe je het openstaande bedrag kunt overmaken. Je bestelling wordt verzonden NA ontvangst van de betaling;

Paypal en creditcard via Paypal (Mastercard, Visa, American Express)

- het is niet noodzakelijk een Paypal account te hebben; creditcard betalingen kunnen worden gedaan als gastbetaling zonder Paypal account;

AfterPay - betalen na ontvangst (Nederland)

- AfterPay voert voor Howdoifindmy.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Howdoifindmy.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 300.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.


Retourneren/ruilen

  • Een pakket retourneren kan tot 14 dagen na ontvangst.
  • De kosten van een retourzending zijn voor rekening van de klant.
  • Retouren dienen in exact dezelfde staat te zijn zoals je de producten van ons hebt ontvangen. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen.
  • Stuur ons binnen de 14 dagen bedenktijd een email om aan te kondigen dat je het pakketje graag retour wilt sturen; je ontvangt van ons een retouradres.
  • Gebruik de originele verzenddoos (of een andere stevige verpakking) om het product te verpakken. Gebruik altijd een aparte verzenddoos en stop nooit producten in een envelop oid. De productdoos graag niet beplakken met plakband en/of beschrijven. De productdoos is onderdeel van het product en dient ook onbeschadigd geretourneerd te worden. Beschadigde producten wegens ondeugdelijke verpakking kunnen we niet als retour accepteren.
  • Lever het pakket zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het retouradres, in bij een postkantoor en bewaar het verzendbewijs zorgvuldig.

Zodra de teruggestuurde items bij ons binnen zijn, zal je aankoopbedrag worden teruggestort. Indien een product toch beschadigd is, kunnen we ervoor kiezen het product deels te vergoeden. Het verwerken van retouren kan even in beslag nemen, maar zal maximaal 2 weken duren. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon, betalen wij niet uit. Wanneer je binnen twee weken geen terugbetaling hebt ontvangen neem dan contact op met het HowdoIfindmy team.

Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.


Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening of een product. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht via e-mail aan ons door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Komen we er samen niet uit, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Howdoifindmy.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat ook nog de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Garantie GPS trackers

Op alle bestellingen en aanbiedingen zijn de algemene voorwaarden van toepassing, zoals die op de website staan. Wij staan in voor de bruikbaarheid en deugdzaamheid van het product. Bij een defect na de 14 dagen zichttermijn kan er beroep worden gedaan op wettelijke garantie van zes maanden. Indien het product niet voldoet aan je verwachtingen, neem dan contact op met het HowdoIfindmy team. Een defect aan het product kan veroorzaakt worden door een productiefout en valt onder onze garantie. Indien redelijkerwijs mogelijk stuur je het defecte artikel terug in de originele verzenddoos, compleet met alle onderdelen. Lever het pakket zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het retouradres, in bij een postkantoor en bewaar het verzendbewijs zorgvuldig.

Na de retourzending wordt er door ons bekeken of het product wegens een productiefout, foutief gebruik of wegens normale slijtage niet goed functioneert. Wanneer er sprake is van een productiefout word je hier over bericht en wordt het product zo snel mogelijk vervangen. Naar gelang de omstandigheden kunnen we er ook voor kiezen het product deels (minus afschrijving) te vergoeden. Defecte artikelen wegens normale slijtage, verkeerd gebruik, stoot-, val- en waterschade of door de consument zelf aangebrachte modificaties zijn uitgesloten van de garantie en kunnen we helaas niet vervangen of vergoeden.


Contact

Kom je er niet helemaal uit neem dan gerust contact op met het HowdoIfindmy team. Je kan het HowdoIfindmy team altijd een e-mail sturen door het invullen van het contactformulier. Alle e-mails worden zo snel mogelijk beantwoord.


Howdoifindmy
Postbus 2558
3000CN Rotterdam

email
KvK-nr: 27288580
BTW-nr: NL815811081B01
Mariniersweg 35, 3011ND Rotterdam
(let op dit is geen winkel of afhaallocatie)
010-7448000